Szukaj na tym blogu

piątek, 12 lutego 2016

Krem dla prawdziwych facetów ! (?)



Witajcie niebanalni faceci !



Dziś na tapet weźmiemy nowość od firmy nivea. Mianowicie będzie to krem do twarzy, ciała i rąk Nivea MEN creme. 
 
Sprawdźmy może najpierw co o tym kremie do powiedzenia ma producent, później przejdę do moich wrażeń.

                                                                  Opis producenta:



Nowy NIVEA MEN Creme został stworzony specjalnie dla mężczyzn. Wzbogacony witaminą E przywraca nawilżenie skóry w zaledwie kilka sekund,  a jego ultra szybko wchłaniająca się formuła zapobiega wysuszaniu skóry, nie pozostawiając tłustych śladów. Krem ma męski zapach i jest doskonały zarówno do skóry twarzy, rąk, jak i ciała.



                                                                     Moje wrażenia:



Jestem w 99 % skłonny zgodzić się z tym co obiecuje producent kremu.

Używam tego kosmetyku już od jakiegoś czasu i z ręką na sercu jestem w stanie polecić wam ten produkt ale...



Zacznijmy od plusów:


+ zapach kremu: rzeczywiście jest męski, świeży, inny niż zwykle jeżeli chodzi o kremy nivea o mdłości czy duszeniu tego zapachu nie ma mowy


+nawilżanie: jeżeli o nawilżanie chodzi krem robi dobra robotę. Nawilża świetnie po nałożeniu kremu rzeczywiście nie lepi się,stosunkowo szybko się wchłania , pozostawia przyjemny i delikatny "film" na skórze rak czy ciała.


+konsystencja: przyjemna, lekka


+długość nawilżenia:  na mojej skórze ten produkt działa cuda jeżeli chodzi o czas jego działania. Praca która wykonuje zmusza mnie do ciągłego mycia czy dezynfekowania rak a ten krem potrafi pozostawić po sobie ślad nawilżenia do około 3 godzin w naprawdę bardzo ciężkich warunkach ciągłego traktowania chemią skory moich rąk. Uwierzcie to naprawdę świetny wynik.


+cena: cena w porównaniu do działania śmiesznie mała za swój krem pojemności 150 ml zapłaciłem niecałe 13 złotych w drogerii.



Teraz jeden minus, wielki czy mały to już pozostawiam waszej ocenie :


- krem moim zdaniem nie sprawdzi się do skóry twarzy co najmniej do mojej skóry twarzy. Delikatny film który pozostawia na dłoniach, który potrafi być kojący na twarzy robi się nie do zniesienia. Po dłuższym czasie produkt na mojej twarzy zaczynał się rolkować pozostawiając niemile uczucie tłustej, brudnej buzi
.

                                                                                   Podsumowując: 

-genialny produkt do ciała i rąk o nawilżeniu utrzymującym się parę godzin bez konieczności wcierania go co 30 minut i pięknym męskim zapachu. 

-nie polecam używania go do twarzy ale to jedyny mały moim zdaniem minus nic nie znaczący, a o kremach do twarzy godnych polecenia opowiem innym razem, także spokojnie wszystko w swoim czasie :)



Tymczasem życzę wam niebanalnego dnia Niebanalni Faceci :-)



2 komentarze:

  1. Witam, podzielam Twoje zdanie odnośnie używania go do ciała- jest bardzo dobry, natomiast do twarzy jest za słaby i ma pewne charakterystyczne nieudogodnienia. Krem daje ciekawe uczucie odprężenia skóry, ale jest dość krótkotrwale. Niestety pozostawia tłustawą poświtę co charakt.dla tanich kremów Nivea. Jak dla mnie działa na twarzy tylko zaraz po nałożeniu i utrzymuje się jakieś 15min.-30min.w domowych warunkach. Po jakimś czasie od aplikacji skóra regularnie odreagowuje to większym wydzielaniem sebum- mam tłustą cerę i ten krem sobie z nią nie radzi. Natomiast bardzo dobrze zmiękcza skórę, dlatego stosuję go do rąk i stóp. Taki męski odpowiednik klasycznego Nivea Creme. Dobry krem funkcjonalny dla zabawy w kosmetyczkę, ale jak ktoś potrzebuje porządnego skutecznego kosmetyku to się lepiej wstrzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie się zgadzam ! :) Dodam jeszcze, że np na mojej skórze twarzy powoduje stosunkowo obfite pocenie. Dlatego też do twarzy go nie stosuje natomiast do ciała czy rąk czy właśnie stóp jest świetny :) Oczywiście znajdą się odpowiedniki, ba, znajdą sie nawet lepsze kremy ale za tę cenę wydaje mi się, że jakość produktu jest całkiem niezła :)
      Dziekuję, że podzieliłeś się swoją opinią na moim blogu !
      Każda z tak owych jest dla mnie istotna :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń