Szukaj na tym blogu

sobota, 27 lutego 2016

Ziaja seria liście manuka część 1:”Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom” „tonik zwężający pory na dzień/noc”


Witam niebanalni faceci i w sumie w tym poście witam też niebanalne kobiety! J
Od jakiegoś czasu testuję serię ziaji „liście manuka” w tym poście chciałbym się skupić na dwóch produktach to jest, paście do głębokiego oczyszczania i toniku na dzień i noc. Zapraszam do lektury !

Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom.

Opis producenta:
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.

Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
- zapobiega powstawaniu zaskórników,
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.

Cóż mógłbym powiedzieć o tym produkcie ? Za taką cenę jest to MUST HAVE w pielęgnacji skóry dla faceta.

Zdecydowałem się przetestować ten produkt po ówczesnym przeczytaniu opinii na jego temat gdzieś w internetowych czeluściach. Nie zawiodłem się !

Po pierwszym użyciu już widać jego działanie. Skóra jest pięknie oczyszczona, co do zapobiegania powstawaniu zaskórników… Hmmm… nie wiem mogę się zgodzić w pewnym stopniu natomiast na mojej skórze ten efekt nie był jakoś mocno widoczny. 

Na pewno mogę powiedzieć, że działa świetnie na przebarwienia potrądzikowe. U mnie ten efekt był stosunkowo mocno widoczny, całe szczęście. 

Niestety dla mnie minusem jest efekt ściągania skóry. Producent pisze, że jest delikatnie ściągający natomiast ja uważam, że ten efekt jest dość mocny i nie do końca przyjemny.

Pasta ma dość mocny efekt ścierający, dlatego też do skóry wrażliwej ten produkt na pewno nie jest tym odpowiednim. W paście jest stosunkowo dużo drobinek, które są też dość ostre. Myślę, że większości męskich twarzy będzie ten efekt odpowiadał, ja osobiście też go lubię !

 Świetnie sprawdza się przed goleniem, moim zdaniem zapobiega wrastaniu włosków. Miałem z tym stosunkowo duży problem, natomiast po używaniu tego produktu problem zniknął.

Problemem może być też konsystencja i czas w jakim pasta „zastyga” na twarzy. Otóż dzieje się to dość szybko ale jest to chyba po prostu urok produktów, które zawierają glinkę, dlatego też według mnie nie jest to ani plus ani minus.

Ogólnie oceniam ten produkt na mocne 4 z bardzo dużym plusem J Polecam sprawdzenie jego działania na swojej własnej męskiej skórze, do której ten produkt jest idealnym produktem pielęgnacyjnym !

Tonik zwężający pory na dzień i noc.



Opis producenta:

Tonizująco - uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco - łagodzący glukonian cynku,
- złuszczający kwas migdałowy,
- nawilżający kwas laktobionowy,
- łagodząca prowitamina B5.

Czysta i świeża skóra:
- łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu,
- działa ściągająco na rozszerzone pory skóry,
- zawiera organiczne kwasy o działaniu mikro złuszczającym,
- wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych.,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

No i nadszedł czas na tonik. 

Niestety ten produkt w przeciwieństwie do poprzedniego mnie tak nie zachwycił… Tonik jak tonik. Lubię go użyć po goleniu dlatego, że łagodzi podrażnienia i zapobiega zaczerwienionej skórze to na pewno ! :)

Jeżeli chodzi o zwężania porów to nie mówię, że w ogóle tego nie robi natomiast efekt na mojej skórze był bardzo delikatny.

 Powrócę przy tym produkcie jeszcze do zaczerwienień po trądziku. Rzeczywiście te przebarwienia są bledsze, gładsze po prostu mniej widoczne. Na pewno plusem jest jego wydajność, stosuje go już od 3 miesięcy i zużycie możecie zobaczyć na zdjęciu. Fajnie odświeża skórę i pięknie pachnie :)  Lubie go używać tak o po prostu, dla przyjemności :)


Podsumowując nie powiem, że nie polecam tego produktu. Coś tam robi J tylko czy to nie za mało ? Moim zdaniem trochę za mało J Natomiast za taką cenę warto go kupić chociażby właśnie do walki z przebarwieniami czy podrażnioną skórą po goleniu !

Ja osobiście jestem fanem produktów Ziaji. Niska cena i w większości wysoka jakość. Co do tych dwóch produktów pasta na 4 z dużym plusem natomiast tonik niestety na mocne 3 ale już bez plusa !



Mam nadzieję, że pomogłem !

Życzę niebanalnego dnia !

3 komentarze:

  1. Stosuję z tej serii pastę i żel do mycia twarzy i za tą cenę produkt jest bardzo dobry. Widzę zdecydowane zmiany na mojej twarzy na plus.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję z tej serii pastę i żel do mycia twarzy i za tą cenę produkt jest bardzo dobry. Widzę zdecydowane zmiany na mojej twarzy na plus.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałem zgadzam się z Tobą :) Również pozdrawiam :)

      Usuń