Szukaj na tym blogu

piątek, 12 lutego 2016

Witam!




Witam ja Niebanalny Facet!

Mam na imię K.  mam 23 lata i jestem Niebanalnym Facetem !
Przychodzę z chęcią prowadzenia tego bloga dla was Panowie, chociaż nie przeczę że i Panie znajdą tutaj coś dla siebie i swoich Panów !
Może najpierw powinienem powiedzieć dlaczego akurat „Niebanalny”. Myślę, że w wytłumaczeniu : dlaczego?  jak? i po co? , na pomoc, przyjdzie mi słownik synonimów. Zapraszam więc do zapoznania się z synonimami słowa „Niebanalny” :
- nietypowy
-niekonwencjonalny
-nieszablonowy
-nieschematyczny
-niestereotypowy
-niesztampowy
-nietradycyjny
-nienaśladowczy
-oryginalny

Właśnie taki chciałbym aby był mój blog. Właśnie do takich mężczyzn chciałbym go kierować  ;)
Więc czytajcie i korzystajcie z tego wszyscy !

Co was tutaj może spotkać:
1.       Trochę męskiej mody ;)
2.       Trochę męskiej pielęgnacji ;)
3.       Trochę męskich gadżetów ;)
4.       Trochę męskiej kuchni ;)
5.       Trochę niespodzianek ;)
6.       Przede wszystkim dużo niebanalności.

Czego tutaj nie spotkacie:
1.       Wiadomości ze świata sportu
2.       Wpisów typu „Jak być szczupłym jedząc burgery” ;)
3.       Wpisów typu „Jak w ogóle być szczupłym” ;)
4.       Nie będzie tutaj proponowanych przeze mnie ćwiczeń fizycznych ponieważ żaden ze mnie ekspert w tej dziedzinie ;)
5.       Nie spotkacie tutaj nienawiści rasowej, płciowej, ze względu na wiek, status społeczny czy orientację seksualną  ;)
6.       Przede wszystkim postaram się aby nie spotkała was tutaj też nuda ;)

Dlatego też drodzy Niebanalni Faceci zapraszam do zapoznania się z moim zdaniem na różne tematy od kosmetyków przez ubrania i kuchnię nawet po światopogląd.

Z niecierpliwością czekam na waszą aktywność pod postami!

Tymczasem pozdrawiam i życzę Niebanalnego Dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz